MIMRE-TID

I dag har jeg faktisk hold den eminente bakdelen min i ro hjemme, og gjort litt mer – eller mindre – fornuftige ting..som å sortere i bilder og notere viktige ting & tang til et prosjekt jeg holder på meg. Og så har kjæresten vært innom og drukket litt te og skravla, mens han fikk seg en pause fra kjøringa ❤️

Men så over til miringa som jeg antydet i overskrifta. Jeg kom plutselig på at jeg har en annen blogg – som jeg begynte på i 2012, og “forlot” i 2016. Trolltufsa´s Eventyr.. Noen som husker den? Jeg måtte se om jeg fant den – og deeeet gjorde jeg.. Og ikke nok med at jeg fant den – men jeg var jaggu pålogga, så jeg kunne godt ha skrevet et innlegg der nå, hehe =) Men SÅ moro skal jeg ikke ha det..har nok med denna turbloggen. Men jeg kunne godt tenkt meg å funnet en måte å overført den bloggen hit – om det i det heletatt er mulig. Yeppz, må undersøke..

Jeg ble i alle fall sittende å lese gjennom de gamle innleggene mine – og mange trivelige minner dukket opp. Fant bl.a et innlegg fra september 2012, der jeg var på tur på Toskevassfjellet i Kvæfjord. I det innlegget hadde jeg tatt et bilde ned mot Ramnskardvatnet, og nevnte at jeg en eller annen gang hadde lyst til å overnatte i gammen som står der..altså Haillbua som jeg nettopp har sovet i. Morsomt å tenke på 😊
Og etter hvert som jeg har lest de gamle innleggene, innser jeg at – som jeg har sagt før, men ikke kan gjenta ofte nok – Æ e velsigna!! For fy pokker så mye flott jeg har – og har hatt – i livet mitt ❤️

Har dere lyst til å ta en titt på den gamle bloggen, finner dere den her: http://trolltufsa.blogspot.com

6 kommentarer
    1. Ikke sant <3 Når man ser hvor godt man egentlig har hatt det og har det i dagens samfunn <3 Det er en god evne å se det positive i det som har vært på godt og vondt <3 Og mye har vi nok lært og fortsetter å lære <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg