MEST FOR SYNS SKYLD

Juppsiyeppz, heilt seriøst så blir detta innlegget mest for syns skyld. Fordi jeg innså at jeg har ikke posta linken til mårrabubbelet mitt i dag – og jeg får faktisk tilbakemeldinger når jeg IKKE gjør det, så da betyr det at folk setter pris på jårret mitt, hehe. I dag har jeg bl.a “heist” flagget, så vil du ta en titt finner du det på TikTok HER

Ellers er det ikke mye som har skjedd her altså. Skrubba utslagsvasken på kjøkkenet og lagt ferdig puslespillet.. veldig fornøyd med det, da. Og nei – jeg kommer ikke til å henge det i glass og ramme. Kanskje investere i sånt lim jeg kan smøre over for at det ikke skal falle fra hverandre.. får se

Yepp, that’s it from Yours Truly for øyeblikket. Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️

7 kommentarer
    1. Se der ja, det var ikke verst sånne for syns skyld. 🙂 TikTok bruker jeg ikke, så det så. Gamle gubber skal ikke rote seg inn i alt for mange digitale hulrom. Faren for ikke å finne ut igjen, er jo åpenbar 😀 Nyt dagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg