MENS MAN VENTER

Jada, da var jeg innom igjen en liten tur mens jeg venter på at det skal slutte å regne.

Det er meldt bedre vær fra rundt klokka 14, og jeg håper sååå inderlig at det holder stikk så jeg får gjort meg ferdig ute.

Men så var det å finne på noe å fordrive tida med i mellomtida da. Til nå har jeg lest litt blogg, drukke kaffe og skravla med søstersen, skravla med brorsan på telefonen og lagt en ekstra slagplan for å berge hjemmet mitt og løst et brett med sudoku.

Og nå har jeg funnet frem maletingene mine og skal se om inspirasjonen tar meg.

Men først…mer kaffe (og maaat, hehe)

 

 

2 kommentarer
    1. Så artig at du har funnet fram malesakene din. Og så blir det godt å komme ut når det slutter å regne :). Ha en fortreffelig søndag. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg