MEGASPERRE

Wow, sorry folkens men jeg har plutselig fått ei gedigen sperre her. Sånn skikkelig megasperre. Da jeg hadde parkert i går kveld og satte meg ned for å gå på bloggen, kjente jeg bare: BLARGH!! Jeg hadde en haug med ting jeg kunne fortalt om.. Besøk på et bygdetun og ei vanvittig kul bru..ja jeg var til og med i Sulitjelma og rota litt. Men nei! Klarte ikke å få et eneste ord ut gjennom fingrene. Og jeg er dessverre der enda, men skal PRØVE å skjerpe meg i løpet av dagen..

Legger ved et bilde av den brua, og så sier jeg bare GOD LØRDAG folkens ❤️

7 kommentarer
    1. God lørdag til deg du 😀
      Megasperre kommer nok av og til …. også forsvinner den forhåpentligvis litt etter litt 😀
      Lag deg gode dager på turen din mot nord igjen 🙂

    2. Blir ikke bra om det må tvinges fram. Bedre å vente til det kommer av seg selv. Som hun over her skrev, sleng inn et bilde i ny og ne. Så sitter jeg pent her og venter til du får til å skrive igjen.

      1. Nemlig…er akkurat det, og det er ikke særlig gøy når jeg sjøl merker at kvaliteten på innleggene er blitt værre den siste tida.
        Og joda, bilde-blogg i ny og ne er jo helt greit, da 😊
        Så koooselig at du venter, da 🥰

    3. Sånn kan det hå, men det går helt sikkert over. 🤗 har forresten en sønn som bor i Sulis. Så du farter rundt i nabolaget vårt. 🤗 kos deg i helga.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg