MED ORD & TONER

Ble bare tull med meg og bloggen i dag..og har i tillegg holdt meg unna alt av SoMe ellers nå i ettermiddag..og akter å holde meg borte fra de resten av dagen. Men satser på at jeg er i full vigør igjen i mårra, og satser da på et mer skikkelig innlegg. Har nemlig garantert noe fantastisk å “skravle” om da. I alle fall som JEG syns er fantastisk.

Men nå avslutter jeg en lang dag med litt ord og toner.

Først ord. Fant teksten på nettet og la den på et av mine egne bilder.

Oversatt til norsk blir det:

Livet er fullt av overraskelser. Når dagen din er fantastisk, sett pris på den. Når det blir vanskelig, hold deg sterk. Det er ingen garantier for hvor mange dager du har igjen, så vær takknemlig for hver og en av dem.

Sanne ord.

Deretter toner. Legger jeg ved en favoritt – en lullaby. Jada, har delt den før, men jeg syns det er en nydelig melodi. The Wolf Song. Sunget på svensk med engelsk tekst.

Ha ei riktig god natt etter hvert da ❤️ Sees i mårra.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg