MED BLANKE ARK..

Alle som kjenner meg godt, veit at jeg kan være staheta sjøl når det kommer til å tyne kroppen og gå på autopilot. Men heldigvis – med årene har jeg lært meg forskjellen på når jeg KAN ignorere signalene – og når jeg absolutt IKKE bør ignorere de. Joda, jeg er fremdeles “flink” til å fortsette å tyne meg sjøl ei stund etter at jeg veit jeg burde gitt meg.. men summa summarum så har jeg også blitt flinkere til å gi slipp når det er nødvendig. Og det siste 1,5 døgnet har det absolutt vært nødvendig. Både for kroppen og hauet – for jeg har nesten ikke sett skogen for bare trær i det siste..
Så jeg har rett og slett trengt å resette meg sjøl og starte på ny frisk..og i dag tar jeg fatt på livet med blanke ark..med en haug med fargest…eeeh..tusjer til 🥰

De som fikk med seg innleggene i går, veit at jeg har en betennelse i eine låret – og at jeg endte opp med å småsove meg igjennom hele gårsdagen. Og tenk – i tillegg svima jeg jaggu av temmelig tidlig i går kveld – og sov som en stein til nærmere 6.30 i mårres. FANTASTISK!!

Betennelsen kjenner jeg ikke så veldig mye til akkurat nå, og tenker at om jeg bare slutter å frese rundt i Duracell-tempo og heller daffer litt mer i “opptrekksveiv i ryggen” tempo, så BLIR tingene gjort likevel.. og jeg blir  garantert å bevege meg bortover til brorsan for å ta opp kampen med popnagletanga i dag, ja 😉

Når det kommer til bloggen, må jeg bare beklage på det sterkeste. Jeg ligger totalt i bakleksa med alt av lesing. Det vil si, jeg har lest det aller meste hos de fleste som jeg følger fast, men jeg tviler egentlig på at jeg blir å klare å lese meg opp 100% siden det stadig kommer flere innlegg jeg må lese gjennom. Og siden vi alle her inne (ok, de fleste i alle fall) mener at blogg IKKE skal være en jobb og et pæs, kommer jeg til å nullstille hele greia for mitt vedkommende. Det vil si at jeg kommer til å starte med blanke ark her også – og begynne å lese bloggene fra dags dato.. og om jeg da går glipp av noe dere mener jeg BURDE fått med meg, får jeg heller be om unnskyldning for det. Jeg kommer heller ikke til å kommentere på absolutt alt av innlegg, for jeg har nå kjent på kroppen og hodet hvor slitsomt det kan være å skulle “tvinge” seg til å finne passende kommentarer – og har endt opp med å bruke et hav av tid som jeg kunne brukt til å kose meg med å lese gjennom flere innlegg og nye blogger..
Så fra nå av blir mitt fokus å få ut egne innlegg og deretter lese alle deres.. og så får kommenteringa komme som en “bonus” når jeg føler at jeg har noe å si.

Yepp.. det var vel det jeg hadde å skravle om nå på mårran.. hehe.. ingen tvil om at førkja har fått sove seg opp på litt energi, ja 🤪

Nå skal jeg koooose meg med litt blogglesing mens jeg slurper rykende fersk mårrakaffe fra en av favorittkoppene mine – kjøpt på gavesjappa tilhørende Rainforest Cafe i Disney’s Animal Kingdom i DisneyWorld, Florida i 2010 🤩

Ha en nydeligvakker dag da, alle sammen. CU L8R 🥰

4 kommentarer
    1. God morgen…
      Bra skrevet. Jeg er også slik at jeg ikke kommenterer overalt nå..Det blir for mye..
      Plutselig satt jeg 2 timer hver kveld og det går ikke etter jeg har vært på jobben. Skriver litt selv og leser litt her og der og kommenterer når jeg føler for det. Men jeg har noen faste som jeg alltid leser og kommenterer hos! Og jeg prioriterer de som er innom hos meg og legger igjen kommentarer!

      Ha en vakker dag!

      1. Mårn-mårn 😊 Takk for det.. ja jeg innså at det er jo helt “håll i hauet” å bruke så enormt mye tid på kommentering..for ofte blir det jo nærmest bare et par ord og et smilefjes e.l..
        Har også mine faste som jeg bestandig leser – og som jeg som oftest kommenterer hos.. men til og med der blir jeg å jenke meg litt ned og heller kommentere litt seriøst der jeg føler det er berettiga 😊
        Takk for det, og det samme ønskes deg 🥰 Klemmerz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg