MATDAGBOKA – DAG 4 av 5

Joda..gårsdagen var faktisk bra fra begynnelse til slutt..
Det vanlige frokost-knekkebrødene mitt gikk ned på høykant – uten problemer i etterkant..og litt utpå dagen fant jeg ut at jeg skulle kjøre meg en liten luftetur – og var bl.a innom butikken for å se om de hadde noe godt i billig-disken..og jada..endte opp med flere gode – og sunne ting. Så da ble det en sånn derre Skyr, som jeg moillkosa meg med da jeg litt seinere stoppa og tok lunsjpause.

Og enda litt seinere, da jeg kjørte hjemover, var jeg innom en stasjon og henta meg årets (antagelig) siste, gratis kopp med kaffe – og spiste samtidig en hel proteinbar..og tenk – det gikk veldig bra.

Ved middagstider hadde jeg faktisk lyst på nettopp det – middag – noe varmt – så jeg laga til en boks med kylling & nudler som jeg hadde kjøpt tidligere på dagen, og serverte den med ei brødskive m/smør..

Var liiiitt skeptisk til å begynne med, da jeg veit at jeg ikke tåler grønnsaker noe særlig..og denna var jo full av nettopp det..

..men wohoooo…middagen gikk også ned uten store problemer – selv om jeg brukte ei heil time på å få den i meg.

Så yezzzzz…gårsdagen skal jeg IKKE klage på 🤩

Og humør eller sinnstilstand? Tja – sånn midt i laget. Hauet kverner nå om sitt, uansett – men jevnt over var jeg i både godt humør og overgrubla ikke..og det var SÅ vanvittig deilig å sitte ute å spise den yoghurten. Og resten av ettermiddagen og kvelden gikk veldig greit – uten den store fråtsinga av tull..kun 3-4 sjakkruter (julekaker) til ettermiddagskaffen 😉

4 kommentarer
    1. Så godt å lese att du fikk en god dag og att du tålte maten , jeg har hørt andre di att dei ikke tåler grønnsaker ,det må være utrolig kipt for jeg elsker grønnsaker gjelder det alle sorter da ? Så ønsker eg deg godt nytt år

      1. Takk for det 😊 Ja dessverre gjelder det alt av grønnsaker – men jeg tåler kokte og stekte bedre enn rå…og mosa bedre enn hele biter 🤔
        Et riktig godt nyttår til deg også 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg