MAT-JOURNAL & LØRDAGSKOS

I dag har vært en trivelig dag der jeg føler at jeg har spist myyyye, og skikkelig skeia ut med lørdagskos i form av både sjokolade og nybakt scones som tantepia mi laga..

..men ser jeg på resultatene nedenfor, veit jeg ikke helt hva jeg skal tenke..

1 knekkebrød m/kremost & agurk.  100 kcal

1 knekkebrød m/kremost & blåbær.100 kcal

1/3 stor proteinbar (ca 35g).            128 kcal

2 banan & havregrynpannekaker      270 kcal

2 scones m/hvitost.                           447 kcal

50 g sjokolade.                                   240 kcal

1 kokosmakron.                                   55 kcal

Når jeg ser lista nå, ser jeg at det er jo ikke så mye som jeg trudde..og samla gir det et kaloriinntak på 1343 kcal… med andre ord 645 kalorier mindre enn anbefalt for å holde vekta stabil. Og innser nå at jeg har ikke engang tenkt på middag i dag..huff!

Når jeg så ser på næringsstoffene, inkludert multivitamin ser jeg det at jeg kan med god samvittighet prøve å få i meg et eller anna næringsrikt før jeg køyer. Har enda noen proteinbarer igjen, så det blir sikkert en sånn en til filmkos etterpå.

Ha en flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

6 kommentarer
    1. Oi, flinkis, som teller og har kontroll på mageinnholdet! 😀 Tror jeg kommer til å gå til sengs med mange flere kalorier etter bursdagsinntaket i dag… 😅

    2. Huff, alltid utfordrende å spise bra på camping med budsjett – jeg syns du greier deg ganske så fint. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg