MAT-JOURNAL & KAFFEKOS

Som jeg nevnte i forrige innlegg så har jeg faktisk fått laga meg middag i dag. Og i tillegg hadde jeg koselig kaffebesøk av søstersen, der vi kosa oss med proteinsjokolade.

Så med utgangspunkt i detta føler jeg at jeg har spist mye i dag.

1 skive m/kremost & agurk.             146 kcal

1 banan.                                                 98 kcal

1 grovt knekkebrød m/spekepølse. 218 kcal

1 grovt knekkebrød m/kremost.      104 kcal

1 protein-sjokolade.                           114 kcal

1 (stor) proteinbar.                             416 kcal

Vegisterkaker m/makaroni.              354 kcal

Dette blir 1450 kcal…og skulle du sett sånn, atter en gang er jeg under det anbefalte..faktisk har jeg 538 kalorier til gode. Hmmmm 🤔

Næringsinntaket i dag inkludert multivitamin ser ut som dette:

Veit ikke jeg, men jeg er absolutt ikke imponert over egen innsats i dag..

Ha en flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

 

4 kommentarer
    1. Mange spiser sikkert mer enn dette og kanskje større middagsporsjoner som gjerne er det mest kaloririke måltidet.
      Du er flink som holder oversikt og har fokus på at du skal få i deg nok og nyttig mat.🤗👏🏻

    2. Nå har jeg ikke fulgt med hva du er i gang med, men enn om du får litt mer fett inn? Sjøl starter jeg dagen med fettkaffe 🙂

      1. Dette er bare jeg som i en periode prøver å se om jeg klarer å få i meg nok næring ☺️ Takk for det tipset, men etter den Gastric Bypass’en som jeg hadde, tåler jeg ikke særlig med fett 🤔 Mitt fokus er på proteiner.☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg