MAT-JOURNAL & FRÅTSING

Seriøst, i dag har jeg fråtsa i mat. Det er ikke mer å si om den saken. Og sjøl om jeg nå er over anbefalt daglig inntak, er jeg jaggu fysen på enda mer. Hmmm..trur jeg har litt yoghurt igjen.. 🤔

Dette er da det jeg har stappa innpå i dag:

1 knekkebrød m/banan & kanel.    159 kcal

1 liten proteinbar.                              171 kcal

1 skive m/egg & bacon (140g).      563 kcal

250 yoghurt & 60g bær.                   240 kcal

1 scone m/kremost & protinella.   319 kcal

1 skive m/banan & protinella.         270 kcal

1 stor proteinbar.                              417 kcal

Dette gir i alt 2138 kcal – 150 kalorier over anbefalt. Men det positive her er at i dag har jeg endelig nådd målet mitt for proteininntak. Dagens liste over næringsstoffer inkludert multivitamin ser sånn ut:

Det er jo ikke SÅ gæli, tross alt. Og jeg tenker at siden både kalorier og fett er over grensa, er det ikke tvil om at baconet har skylda. Jeg har som sagt fråtsa og klarte å sette til livs en hel pakke aleina. Men angrer jeg??? Hah!!! Never! Æ elske bacon!!!

Og med det sier jeg takk & god natt herifra ❤️

4 kommentarer
    1. Ser ut til at du har fått i deg mye god og sunn mat.🤗👌🏻
      Kostholdet mitt i dag er en tragedie i forhold til ditt.🙈😅
      Riktig god natt!🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg