MÅRRATANKER I FRISK LUFT

I dag fant jeg ut at jeg skulle ta med meg mårrakaffen og traske meg en liten tur før frokost.

Jeg har stått på en veldig ok plass i natt, hvor jeg har naturen rett utenfor døra og bilene høres men er ikke til sjenanse. Det var -8 ute i går kveld og så vakkert at jeg bare måtte ut og forevige nymånen..fikk jammen med meg ei stjerne også.

Men det var i går. I dag var det litt mildere men enda kuldegrader, så det reiv godt i nesa. Men du verden så deilig å spasere inn over en brøyta skogsvei og bare la tankene fly i den friske lufta. Tanker om alt og ingenting. Og så ble jeg belønna med en fantastisk morgenhimmel når jeg begynte å nærme meg hjemme igjen.

Nå er det snart frokost her. Jeg har innsett at jeg skal bare kutte ut den mat-journalen min nå, for jeg har oppdaga at den er totalt misvisende. Den siste uka fra trygda kom har jeg spist greit og fått i meg både frukt, bær og ekstra proteiner fordi jeg har hatt mulighet til å kjøpe det. Både fordi jeg fikk drahjelp til å kjøpe bær, men også fordi jeg veit jo at den første uka tar jeg meg råd til å kjøpe litt ekstra. Så egentlig var det fra nå jeg skulle starta prosjektet, men det blir ikke aktuelt. Får være måte på hvor mye jeg skal trø den kjedelige hverdagen min ned over ørene på dere, hehe.

Men som ei avslutning legger jeg ved verdiene for i går..og har tatt med bilkjøringa som treningsøkt.. yeppz, langt under på det meste.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

5 kommentarer
    1. God formiddag🙋🏼‍♀️Den morgenturen din så da riktig så trivelig ut. Og kveldsturen med stjernehimmel i går🤗 Virker rimelig komplisert den mat-journalen din,ja🤓

      1. Ja det var supertrivelig både i dag og i går 😊 Mat-journalen i seg selv er ikke så komplisert, problemet mitt er at jeg starta å loggføre mens jeg enda hadde mulighet til mye og variert mat. Sånn er som regel ikke min måned, derfor ble det feil når jeg skulle prøve å få en oversikt over hva jeg egentlig får i meg i løpet av en måned 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg