MÅRRATANKER

God mårra alle dåkker flotte folkan der ute. Det er rimelig tidlig enda, men nå er klokka i alle fall akkurat bikka 6. Jeg har vært våken og oppe ei god stund alt, og tankene har fått lov til å vandre litt.

Jeg ble jo tilbudt ei seng å sove i hos hun siste, nye venninna mi.. men jeg valgte å sove i mitt eget hjem. Står parkert rett utenfor døra hennes, så jeg kan bruke badet.

Gårsdagen var en fantastisk flott dag.. men selvfølgelig er det et men også. Ikke et negativt men, bare et sånt men som sier at jeg ble overfylt med inntrykk og derfor temmelig sliten i hodet til slutt. Det ble jo en lang dag..ca 17 timer fra jeg sto opp til jeg la meg. Høres jo ikke så gæli ut…og det ER jo ikke så gæli sånn sett..men igjen, hauet mitt ble bombardert med inntrykk og nye energier og de som kjenner meg veit at jeg kan bli søkke sliten og vil trekke meg vekk etter bare et par timer sammen med folk som jeg kjenner godt. Dessverre ble ikke natta det jeg hadde håpa på, men har likevel sovet godt når jeg har sovet.

I dag skal jeg i alle fall farte videre. Hvor langt er umulig å si på forhånd, og det er en av de tingene jeg virkelig elsker med livet mitt. Når man ikke har noen steder man trenger å være, kan jeg gjøre akkurat som jeg vil. Hærlig!! Anbefales på det sterkeste 😉

Nå skal jeg konsentrere meg om å holde auan åpen og peise på med mårrakaffe til fruen i huset står opp, og jeg kan skravle litt mer før jeg surrer meg videre.

Ha en riktig flottersfin, ny dag alle sammen ❤️

9 kommentarer

Siste innlegg