MÅRRAMIMRING

GOOOOD MÅRRAAAA alle dåkker flotte folkan der ute ❤️ Hvordan har akkurat DIN natt vært da? Jeg har sovet veldig godt. Var våken 4.15 og siden jeg nå står på strøm slo jeg faktisk på varmevifta da – og sovna pinadø av og sov til 7. Gjett om det var godt, hehe.

I dag har jeg allerede rukket å tenke en god del..gode tanker..gode minner.

Spesielt fra de siste 8-9 årene etter at sønnen min var ferdig med ungdomsskolen og starta reisa i sitt eget liv. For fy flate for et liv jeg har hatt. De av dere som har fulgt meg fra jeg starta å drifte bloggen for 5 1/2 år siden har jo fått med dere mange av både opp og nedturene mine. Men før da.. wow. Jeg har jo vært en “farende fant” lenge.

Nå skal jeg ikke bruke hele mårrainnlegget til å lire av meg en haug med historier, men vurderer sterkt å bruke litt av bloggen fremover til å fortelle noen av de historiene. Hva syns dere om det?

Uansett… nå er det straks klart for kaffekopp nummer to her – og frokost nummer en, hehe.

Ha en nydeligvakker søndag alle sammen ❤️ CU L8R

Og yeppz, siste runde med mårrabubbel på TikTok finner du HER

6 kommentarer
    1. Fint å høre at du fikk sove godt 🙂 Del gjerne dine historier fra tidligere her på blogg. Alt trenger ikke være her og nå og fra dag til dag. Fint med variasjon tenker jeg. Jeg tar også noen tilbakeblikk innimellom og deler 🙂 Lag deg en fin dag 🙂

    2. Deilig å sove godt om natta altså – ikke alltid du og jeg gjør det….! Å ja – kjør på med historier – jeg gleder meg til å lese! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg