MÅRRAKAFFE PÅ KONTORET

God mårra alle sammen. Dessverre er jeg kommet inn i en dårlig fase med søvn igjen og har fått kanskje 2-3 timer på øyet i natt. Men jeg vil ikke bruke dagen til surking, derfor vil jeg heller fokusere på positive ting.

Siden kompisen bestandig starter dagen med ei livesending klokka 7, syns jeg det er greit å trekke meg tilbake og sysle med mitt eget. Som Tik Tok, Snap og bloggen. Vanligvis syns jeg det er kjekt å trø meg en luftetur det første jeg gjør om mårran, men latmakken tok meg fordi det regner her vi står nå. Så etter dagens første kaffekopp inne i vanen hans, tok jeg resten av mårrakaffen med meg ut på “kontoret” mitt. Altså min bil, hehe.

Når han er ferdig med sitt, surrer vi nok videre. Jeg har ikke et problem med å stå i ro ei stund, men jeg trur faktisk han gleder seg til å komme hjem til småbruket. Han har bodd der steike mo aleina i lang tid nå, så jeg kan forstå at han gleder seg til å finne ut av hvordan det vil være å bo der med andre å snakke med enn bare seg sjøl.

Yeppz, da skal jeg konsentrere meg om å få gjort unna litt mer “kontor”ting før jeg tusler meg tilbake til “heimen” og ser hvordan ståa er der.

Ha en riktig flottersfin Langfredag ❤️ og fortsatt god påske.

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER.

14 kommentarer
    1. Måtte inn på Tik Tok for å få litt skikkelig oppdatering på dette med “kompisen” 😀 Herlig! Kjør på! Man vet jo ingenting før man prøver 🙂

    2. det blir nok godt å komme til småbruuket ja ,rart med det slik dere har det nå å bo i 2 biler i regn og snø ,det blir noe helt annet når det er sommer og sol og varme :=) god tur videre ,rekner med dere er fremme i dag

    3. Mye på gang skjønner jeg, som ikke jeg har fått helt med meg. Men det tar jeg elegant på min egen kappe. Tik Tok bruker jeg ikke, og Snap har jeg kun min nærmeste familie. Da får det bare våge seg at noe “snapper” forbi en. 😀 Lykke til 🙂

      1. Ja ting skjer her altså, hihi 😉😊 Tenker det går heilt bra at du ikke rekker å få med deg alt – jammen vanskelig for meg sjøl også å henge med til tider 🙈😊
        Tusen takk for det.

    4. Var så vidt innom Tik Tok på morgenen og fikk med meg praten der da. Nå er dere vel kommet dere et godt stykke på veg nedover går jeg ut i fra, og jeg kan informere om at sola skinner her nå 🌞 Syntes å huske at du nevnte at en rute hadde knus i vanen til kompisen samtidig som et dekk gikk. Har han fått ordet ruta si også? Jeg blir jo veldig nysgjerrig på denne karen, og lurer jo på når vi får hilse på han? Ønsker dere begge en fortsatt fin Langfredag, klems 🤗

      1. Ok, koselig det da 🤩 Er nok ikke kommet oss lenger enn til Steinkjer vi, men har det veldig trivelig her vi er nå.
        Dessverre har han ikke fått fiksa ruta enda, men kanskje i mårra om han får tak i noe plexiglass.
        Hehe.. må vel klare å lure han foran kamera etter hvert 😉😊 En riktig fin Langfredag videre til deg også 🥰 Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg