LYN..rett & slett

Woohoo…jeg bare MÅ vise dere “fangsten” min fra i går kveld. Det tetna seg til her, med en skikkelig mørk og vakker himmel..

..og jeg rasa SELVFØLGELIG ut med kamera, med store forhåpninger om å ikke bare få se – men også fange lyn på film. Jeg har bestandig vært ekstremt glad i tordenvær…blir skikkelig glad, oppigla og småhyper av det, hehe 😁

Jeg knipsa & filma i ei halv evighet, mens jeg hoia & flirte og var svææært lykkelig..og tenke seg til – når jeg fikk gått igjennom alt jeg hadde fanga – fikk jeg faktisk noen få, brukbare bilder..dobbelt wohoooo & wihiii i tillegg.

De er som sagt ikke superbra, MEN!! Æ har knekt koden til å fange lynet 😁 Og siden det tordner maaaasse her nede, blir det nok ikke det siste lyn(ene) innlegget fra meg 😉⚡

De under her, er knipsa med 0.1 sekunders mellomrom..

Kult, ikkje sant? 😍

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg