LYKKEN ER

Goooood mårra alle sammen 😊

Dagen i dag har starta SÅ utrulig bra, og jeg føler meg glad og lykkelig. Hvis man bare tenker seg om, finnes det faktisk lykke over alt – man må bare gni søvnen ut av auan, pusse brillene og gi førstehjelp til hjernen..som i mitt tilfelle er koffein, hehe.

Min lykke er..

Å våkne etter søvn.. det betyr nemlig at jeg har enda en mulighet til å fortelle noen jeg bryr meg om, at jeg er glad i de.

Å være så frisk at jeg kan se, snakke, le, stå, gå, danse..

Å ha mat og varme

Å ha familie og venner

Å tørre å stå opp for meg selv

Å kunne gå på tur i skog og mark, på fjell og i fjæra

Å se at tross kalde dager er sommeren her

Å vite at nysnøen som kom i natt, holdt seg i fjellet.

Å drikke mårrakaffe

Å være positiv

Å kunne bringe frem smilet hos andre

.. jeg kunne fortsatt i det uendelige, for de gode tingene er der selv om man ikke ser de ved første øyekast. Og akkurat nå er den største lykken min at jeg fikk fiksa bremsesystemet på bilen min i går. Oh lykke i mente si bærre æ!!

Kjapt fortalt så var jeg hos brorsan og fikk hjelp (som vanlig). Han tok seg av å få ut og de gamle stemplene fra caliperan og rensa sylinderne de sitter i, mens min jobb ble å rense, smøre opp og bytte pakninger på gliderene. Det største møkkaarbeidet var når hvert stempel skulle ha ny pakning. Det er nemlig ikke helt enkelt å få det til uten at pakningen hopper ut av sporet sitt. For de som har peiling, så sitter det sporet på innsiden av disse sylinderne på min bil. Vi plagses noe så grønnjævlig med første, men etter en solid kaffepause og intens idemyldring klarte vi i genialt fellesskap å få det på plass. Og når vi først hadde funnet teknikken gikk jobben med de tre siste stemplene på no time, og han kunne presse de på plass, ett etter ett. DET var lykke det.. for oss begge, velger jeg å tro.

Så ja – lykken kan være så mangt.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg