LYKKEN ER..

Det er mye rart som får frem lykkefølelsen hos meg…men få ting gir meg så stor glede som å være ute i frisk luft og tenne bål.

Og i dag klaffa alt perfekt.. Ryggen som slo krøll på seg i går, oppførte seg.. Været var perfekt..og jeg fikk “kloa i” billig drivstoff – 16.99 for diesel’n – så jeg fikk fylt opp tanken. Så da var jeg ikke sein om å kjøre meg noen mil ut av byen for å lage meg lunsj.

Litt småkaldt, men duuuuh, så hærlig.

Jeg måtte grynne en del for å komme til en grei plass å rigge meg til..og tok meg faktisk bryderiet med å dra med meg litt ved, da jeg veit at det er svært vanskelig å finne tørr ved der.

Men bål ble det..

..og stekt fenalår & egg.. Ooh lykke, atter en gang.

Bare å nyte ❤️

Hadde bl.a utsikt mot Sætertinden, som det er meininga jeg og go’venninna skal gå til sommeren. (yeppz, den spissen i midten)

Men utsikta ellers var det heller ikke noe å si på..

Yeppz, lykken er absolutt en herlig dag ute.

Og nå er jeg på tur bort til guttungen og skal hjelpe han litt.. Så mere bloggrelaterte ting får vente til i kveld 😉

 

13 kommentarer

Siste innlegg