LOS & LØRDAGSPAUSE

God mårra alle sammen og fortsatt god pinse. I dag har jeg starta dagen som vanlig med litt luft til mårrakaffen.

I går – lørdag valgte jeg å ta meg en velfortjent pause fra hele bloggen. Jeg får nok svi litt for det, siden det betyr mye mer å lese gjennom for å oppdatere meg – men skitt au, det var jaggu verdt det. Så i går gjorde jeg absolutt ingen ting annet enn å slappe av hjemme, og passa på å brenne masse levende lys.

Er dritnervøs for å ødelegge ting her siden jeg leier møblert, så jeg la servietter under lysestakene i tilfelle det skulle renne stearin på bordet. Men ser man bort i fra det, hadde jeg det riktig så trivelig.

Det vil si jeg var ute en bitteliten tur for å være los. Brorsan og nevøen min kom nemlig fra nabokommunen med en liten fryseboks jeg skal låne/overta (husker ikke hva vi ble enige om), og siden de ikke visste hvor jeg bor (det kan de ikke si nå lenger, haha), kjørte jeg ut for å møte dem og vise vei.

Ellers er det ikke mye nytt å rapportere..regner med at det at jeg klippa tåneglene ute i frisk luft i dag, er av ekstremt liten interesse for folket. Og for de som husker hva jeg har skrevet tidligere om søvnen min den siste tida, kan jeg fortelle at de to siste nettene har jeg sovet godt – fordi jeg har valgt å trekke meg ut av soverommet igjen og heller sove på sofa.

Juppziyeppz, that’s all for now folks.

Ha en riktig fin dag da, alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

 

5 kommentarer
    1. veldig greit å ha slike dager da en bare er til stede for seg selv ,og et lite tips,når du skal kjøpe nye stearinlys får du satse på telys ,dei drypper ikke ,og røde lys setter en rødfarge som ikke går bort ,har kun opplevd det med røde lys da

    2. Jeg er nok heller i det modus at jeg er for sjelden synlig inne på bloggen, både med kommentarer, og ikke minst egne innlegg. Men jeg smetter innom av og til, men innrømmer at den store oversikten mangler. Sender over noen gode tanker. 🤗

    3. Hehe, du skulle ha laget et innlegg med mange bilder av deg når du klippet neglene vettu 🤪 Tok forresten mine i går, noe som var på høy tid. Selv om jeg eier leiligheten min og tingene i den, så er jeg forsiktig med lys som renner å setter alltid noe under. Jeg sitter ute på balkongen hvor det er varmt og godt, men ute blåser det en kald vind å ikke så behagelig der. Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg