LØRDAGSLYKKE

Yeppz..da kommer det et lite livstegn fra “ødemarka”. Har som nevnt tidligere nesten null dekning på internett, så jeg slenger nå ut et lite innlegg i ny og ne, når jeg har mulighet til det 😉

Denna helga som nå er over, har vært ei av de bedre på lang tid..eller i alle fall lørdag. Da våkna jeg som vanlig før fuglan…ja seriøst trur jeg at den dagen våkna jeg til og med før vekkerklokka dems også.. og etter å ha holdt på å kjede rævva av meg i noe som virket som ei halv evighet, var jeg fullt utrusta og bak rattet, klar til en aldri så liten roadtrip – klokka 07. 05..

Jeg hadde absolutt ingen mål og meining med hvor jeg skulle, men ente opp med å ta til venstre i de to første kryssene jeg kom til..og dermed var kursen satt mot Flisa i første omgang. Og etter å ha surra rundt i ring som ei værpesjuk høns der, til klokka ble 8 og butikken åpna, shoppa jeg med meg litt vått og tørt – før jeg farta videre..fremdeles uten å vite hvor jeg skulle..annet enn at det ble videre mot Elverum…og tenk..da jeg kom til rundkjøringa som viste vei mot enten Tynset eller Trysil…rakk jeg å bestemme meg akkurat i tide til å rekke avkjøringa mot Trysil. Og jeg angrer ikke, for etter å ha funnet meg ei ny avkjøring og tok fatt på en vei som går rundt den store innsjøen Osensjøen (som i alle fall æ aldri har hørt om..)

..kom jeg til slutt til en flott rasteplass, rett ved vannet.

Det viste seg at det var ikke bare den benken rett ved veien man kan bruke..for følger man en liten sti innover langs vannet, er det både flere banker, samt en gapahuk..

Så jeg fyra bål i grua, og kokte meg kaffe..

..og stekte meg ei brødskive..

Og så tok jeg med meg alt og satte meg på en benk like ved vannkanten – og holdt på å kose meg glugg i hjæl ❤️

 

 

5 kommentarer
    1. Du så nydelig. Klart du koser deg når du kommer på en slik plass. Ja, det må nytes. Lurt å sysselsette seg selv, enn å sitte hjemme å tvinner tommeltotter! Klemz…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg