LIVET AKKURAT NÅ

God mårra og god lørdag alle sammen. Her har dagen starta rolig, med kaffe ute i kozekroken akkompagnert av ivrige, små fugler som kvitret om kapp. Og jeg tenker at jeg akter å fortsette og ta det med ro. Har vurdert å hyre på meg og suse meg en tur til fjells, men jeg kjenner på skrotten at den egentlig ikke er helt i “humør” til det. I allefall ikke akkurat nå. Så jeg akter å holde meg hjemme, godt sammenkrølla i sofaen og se om jeg etter hvert gidder å få skifta gardin på kjøkkenet og kanskje hengt opp litt av det stæsjet jeg har liggende rundt om kring som egentlig skulle vært på veggene. Får se. Klarer jeg i det minste å få bytta ut den røde, hekla julegardina mi med den hvite heklagardinga jeg hadde planer om å henge opp i januar, ja da har jeg kommet langt, hehe.

Ikke store innlegget nå på mårran – mest en tilstandsrapport om livet akkurat nå. For akkurat nå er livet godt.

Ha en riktig flottersfin dag da, alle sammen ❤️ Og husk på at akkurat DU er unik

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg