LITT UTE AV FOKUS

Hey & hopp og goood mårra alle sammen. I dag er det opphold og klarvær, og SÅ fantastisk deilig å sitte ute på verandaen og nyte frokosten.

Sjokolade??? Eeeh..vel..øøøh..der ER fredag, sant? Hehe.

Og med tanke på overskrifta så er det ikke jeg som er litt ute av fokus (denna gangen) Det er jo en fantastisk utsikt her jeg sitter, så jeg bare MÅTTE knipse et bilde. Men så klarte jeg ikke bestemme meg for hva som ble best å ha fokus på. Dermed ble det to bilder..et med koppen ute av fokus, og et med fjellene ute av fokus.

Hva syns du? Kopp eller fjell?

Jeg har vært oppe ei god stund allerede, og energien er for øyeblikket på topp. Derfor trur jeg at jeg skal prøve å få gjort noe fornuftig her..ri på energibølgen, eller no sånt.

Ha en flottersfin fredag alle sammen ❤️ CU L8R

Og jada, dere finner litt mårrabubbel på TikTok HER

8 kommentarer
    1. Det er så koselig å starte dagen med bloggen og morrabubblet ditt 🥰 håper du får gjort det du ønsker. Her skal jeg prøve å få lagt på plass et lass med klær som er vasket. Ønsker deg ei kjempefin helg 🌞

      1. Aaaw, tusen takk 🥰 så koselig å høre. Joda, har fått gjort det jeg satte meg fore, så nå kan helga bare komme ☺️ Håper dagen din så langt er blitt sånn som du ønska.
        God helg ☺️

    2. Herlig med litt fredagskos! Bildet av koppen som var utydelig var nok det som jeg likte best. Heller natur enn kopp liksom. Nyt dagen! Klemsiklem:)

    3. Kos deg masse og nyt dagen og god helg når den kommer! Jeg har forresten nettopp postet et innlegg med utfordring fra Bunny, og jeg har nevnt deg som den som trakk det lengste strået blant mine favorittbloggere 🙂 Veldig spennende å følge deg og du byr så mye på deg selv både av sorger og gleder. Og du går litt mot strømmen, og følger det som er best for deg, så derfor valgte jeg akkurat deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg