LITT SLØVING PÅ EN ONSDAG

Juppziyeppz, frem til nå har det vært mest sløving på Yours Truly. Etter at mårrakaffen & frokosten var unnagjort og søstersen sto opp, heiv jeg meg med henne ned til Kirkenær en tur.

Det første som sto på planen var å få fylt litt drivstoff.. som faktisk ikke var så gæli dyrt i dag. Deretter venta jeg i bilen mens hun var innom legekontoret en tur, og så ble det en snartur innom Felleskjøpet, før vi endte opp på Europris.. der de hadde fått billige pepperkaker som jeg faktisk kosta på meg.

Og så ble det litt “vindusshopping”.

Er jo SÅ glad i kaffekrus, men det har jeg måtta si ifra meg sånn som jeg bor nå. Men det er lov å titte & sikle, hehe.

Men nå er jeg tilbake i hjemmet mitt, og skal sette meg ned og planlegge litt fremover.

Ha en fortsatt fin dag da, alle sammen ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg