LITT LUKSUS

Luksus…hva forbinder du med det ordet? Her regner jeg med å kunne fått like mange forskjellige svar som det er folk, hehe. Men det er jo nettopp det, at ord kan bety noe helt annet for et menneske enn for et annet. Og jeg tenker at det kan ha forskjellige betydninger alt etter hvilken situasjon man befinner seg i. Som luksus! I dag må jeg si at jeg har veldig mye luksus i forhold til den forrige turen jeg var på – da jeg var på tur nordover nå sist. Da var det vekselvis små “fosser og isbreer” i hjemmet mitt… nå har jeg knapt nok hatt dugg på rutene siden jeg starta i går. For en luksus! Og på toppen av alt har jeg i dag valgt å parkere på en rasteplass som faktisk har en åpen do. DET er luksus på denna tida av åre, det..i alle fall her i nord.

Og nå skal jeg nyte utsikten litt, før jeg hiver meg rundt lager meg litt middag om ei stund.

Ha en riktig fin ettermiddag videre folkens ❤️ Jeg stikker garantert innom en tur i kveld når jeg får senka skuldrene litt.

7 kommentarer
    1. Så vakre bilder – og så deilig at du føler luksus! Luksus for meg er det enkle at jeg kan gå på skautur og være full av futt…..! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg