LITT KVELDSVIBBER

Heisann & hoppsann i kveldinga, folkens.. da er jeg og venninna kommet oss til Saltfjellet og har en liten stopp i snykovet…her er det faktisk hvitt så langt øyet kan se.. (eller lyseblått 🤣)

Det har vært helt greit å kjøre, men fy farao for et drittvær hele, jækla veien. Måtte få venninna til å ta et par bilder når vi kjørte over Hamarøya..

Faktisk best føre inni tunnelene, hehe

Første solide stopp etter Bognes, var på Fauske for drivstoffpåfyll for både to beinte og firhjulede.

Og så ble den en liten stopp på en rasteplass ved oppkjøring til Rognan for å ta bilde av denna kule gubben 😉

Kjenner godt på skrotten at jeg har vært lenge oppe og kjørt noen mil ja, derfor ble det en liten stopp nå..men skal absolutt ikke klage, for sjøl om jeg våkna 4.30 i mårres – klarte jeg faktisk å sovne igjen og var ikke oppe før 6.30. Føttikatta for ei sløving man driv på med, haha.

Men uansett, nå skal vi i alle fall surre videre en liten bit, med det som mål å overnatte i Mo i Rana.

I mårra blir straka vegen nedover til søstersen – men likevel har vi en liten plan på turen.. Hva det er? Vel, titt innom på bloggen ut mot ettermiddagen, så får du se 😉

Da sier jeg takk & godnatt herifra.. Sees i mårra..

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg