LITT FRA ARKIVET

Som jeg har sagt før så er det ikke SÅÅÅ enkelt å finne på noe fornuftig å skrive om her hver dag. Derfor tenker jeg at i dag blir det kun en liten kavalkade – kun bilder, ingen forklaring – fra arkivet med diverse bilder jeg har tatt, som jeg enten ikke har syntes har vær gode nok kvalitetsmessig eller som jeg av en eller annen grunn ikke har tatt med i tidligere innlegg (trur æ…)

Yeppz, litt av hvert her.

Ellers har jeg en rolig mårra så langt. Foten er gulle god igjen, og i dag skal jeg i allefall komme meg ut og få gjort unna de ærendene jeg egentlig hadde på agendaen i går. Deretter? Vi får se..

Ha en riktig flottersfin dag da, alle sammen CU❤️L8R.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg