LITT AV HVERT

Akkurat nå er hauet temmelig tomt. Jeg er stuptrøtt etter å ha vært oppe siden tidlig i mårres, pluss at jeg har vært ute både på besøk og på butikken. Jeg skal sove på et gjesterom hos brorsan i natt, fordi klokka 15 var jeg å parkerte hjemmet mitt i samme verkstedhallen hvor jeg hadde den i fjor da jeg tok forrige runde med å tørke den opp og male innvendig.

Det er gubben til go’venninna mi som har fiksa plassen til meg, og det er meininga at bilen skal stå der til i mårra så all sny og is tiner. Deretter skal det sprayes med gummispray på alt av skøyter på camper’n der det kan ha blitt sprekker etter sammenstøtet med autovernet. Skal bli veeeldig interessant..

Brorsan kjørte også bortover, så jeg kunne få haik tilbake til han, og etter at jeg var godt parkert og gubben til venninna mi hadde satt på ekstra varme, kjørte vi bortover til dem en tur fordi vi var blitt bedt på middag. Kjøttdeig & spaghetti er skikkelig godt det.

Etter middagen skravla og kosa vi oss ei stund, før jeg og brorsan tok fatt på returen. Men først ble det en tur på butikken så Yours Truly fikk kjøpt seg et brød, pålegg og litt anna småtteri til helga. Og nå sitter jeg da her og hangler. Er faktisk så trøtt i trynet at jeg sliter med å holde auan åpen. Men jeg skal prøve å holde ut litt til… kanskje titte litt på tv før jeg tusler meg opp på rommet.

Ha en flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ Jeg tviler sterkt på at jeg holder meg våken lenge nok til at jeg kommer mer innom i dag, sjøl om klokka er bare 19, hehe..så natti-natt etter hvert.

10 kommentarer
    1. Av og til er det utrolig godt å få dn lang og god natts søvn.🤗
      Kjekt at det har ordna seg med å få satt bilen inn og få tørket den opp.
      Heldigvis er vi kommet til februar og jeg vil tro du ser fremover mot våren, sommeren og bare, tørre veier.🤗🤩

    2. Godt å få være hos brorsan – og få parkert bilen – få den tørket skikkelig 🙂
      Håper natta har vore god og at dagen blir flott der nord 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg