LITEN SPLEISETUR

Heisann i kveldinga folkens. Akkurat nå sitter jeg å sløver i godstolen og glor litt på en serie. Dagen har vært god, og det er bare et par timer siden jeg kom hjem. Jeg fant nemlig ut i mårres at jeg skulle høre med bl.a brorsan om vi skulle ta en liten spleisetur over grensa og til Abisko for å shoppe litt mat. Han var helt med på notene, så da var det bare å komme seg ut av daffedressen og inn i mer normale klær og suse bortover til han. Jeg spurte fredagsdate-venninna og gubben hennes også om de ville være med, men de meldte pass.. så litt over klokka 10 i mårres var jeg og brorsan på veien..denne gangen i hans bil.

Det er selvfølgelig ikke så innmari mye å si om turen da, anna enn at det var veldig koselig. Været var absolutt ikke det beste, og det regna store deler av tida. Men vi kom oss da til Abisko og fikk shoppa litt. Jeg endte opp med det dere ser her.. hovedsakelig kyllingfilet, proteindrikker og proteinpuddinger.

Og seee… jeg fant favoritt-isen min der. Oh lykke si bærre æ.

Som sagt så er det ikke mye å fortelle. Dagen gikk med til kjøring. Det vil si på tur til Abisko hadde vi et lite stopp for å strekke på beina, og da traska jeg meg en liten tur for å ta bilde av Vássejávri/Vassijaure.

Og på returen stoppa vi på Riksgrensen også, så brorsan fikk kjøpt seg bl.a kjøttboller og jeg litt mer proteindrikker samt falukorv.

Så sånn har min dag vært. Og nå sitter jeg da her og sløver. Kjenner at jeg som vanlig har vært våken i noe som kjennes ut som en zillion timer, så det er vel ikke lenge før ho gamla må legge inn årene for kvelden igjen, hehe.

Så ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ og natti-natt etter hvert.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg