LITE PROSJEKT PÅ PINNENE

God mårra og god lørdag folkens. I skrivende stund sitter jeg inne hos go’venninna mi og drikker mårrakaffen min. Hun begynner ikke på jobb før 12 i dag, så da passa det jo bra med litt skravling til dagens første koffein-inntak.

I går nevnte jeg at jeg satt å leita etter et mønster så jeg kan lage meg noe fint av garnet jeg vant. Jeg vurderte veldig for og imot hva som kunne være mest praktisk, og bestemte meg for at jeg skal strikke meg et skjerf. Og da tenker jeg at dette mønsteret sikkert blir bra. Ser i alle fall veldig enkelt og greit ut.

Så nå har jeg endelig fått et nytt, lite prosjekt på pinnene.

Jeg har virkelig savna å strikke, så nå skal jeg gjøre mitt ytterste for å IKKE strikke skjerfet ferdig på et øyeblikk, men heller kose meg med bunningen ei stund fremover.

Ha en nydeligvakker dag folkens ❤️

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

9 kommentarer

Siste innlegg