LAZY DAYS

Goood søndag, folkens…og takk for sist 😁 Akkurat nå er det lazy days for Yours Truly, og jeg nyter livet i over 33 grader klokka 12.30 på dagen (ja go’venninna mi, æ hold på å daue 😂)

Ser ut til at jeg er blitt en “ukesblogger” for tida, for jeg har jo lagt ut ca ett innlegg i uka i det siste. Som jeg skreiv i et tidligere innlegg, trenger jeg en seriøs pause fra hele bloggen….men så er det nå sånn at jeg savner det jo litt av og til da, hehe.

Så – ukesoppdatering.. Hva har den farende fanten tatt seg til i det siste? Vel, etter at jeg heilt ut av det blå møtte Connie / Fruensvilje som jeg skreiv om i forrige innlegg, har jeg ikke surra så veldig mye akkurat. Økonomien tok slutt for denna gangen, så jeg hadde valget mellom å kjøre til f.eks Hardangervidda å stille meg ei god uka –  eller til søstersen..

Og valgte søstersen. Én ting er at jeg var bare 2 timer unna og hadde ikke sett henne sia jeg og go’venninna var her i begynnelsen av mai, men også fordi her har jeg tilgang på dusj, vaskemaskin, dusj, ubegrensa med vann, dusj… Jah, dåkker skjønner 😉

Så jepp, her står jeg nå godt parkert

Har til og med fri tilgang til egen do

Og ellers? Tja..har IKKE vært flink til å ta bilder, da alt jeg styrer med går ut på enten historiedelen på Instagram, eller på Tiktok. Akkurat Tiktok har jeg brukt veldig mye tid på, da den ene videoen min tok helt av. Ble spurt om å lage en snutt der jeg fortalte om hvorfor jeg valgte å bli husløs – og som sagt, den tok pinadø heilt av..

Veit det er ekstremt mange som ikke er på Tiktok, men kaller meg i alle fall Harrysdattera om noen er der og vil leite meg opp.

Ellers går dagene i slow motion. I går var jeg “lurt” med i Kongsbadet av søstersen. Æ meine –  svømmehallen? Æ?? Oh djiisezz og alle smånissene, altså.!!! Har ikke vært på et sånt sted sia guttungen var liten, og han er 24 nå.. Jeg overlevde –  men har IKKE en sykelig trang til å gjenta det med det første..

Og oh,  jaaaah…. Dere som ikke følger meg på Insta, seee hva som sto å venta på bordet mitt utenfor camper’n første mårran jeg våkna her.

Tante sin lille mini hadde plukka meg blomst, og sagt til bestemora “jeg ELSKER tante” ❤️❤️ Kan det bli søtere?

Juppziyeppz…og i dag har minien 5-årsdag. Hælledussan da, kor tida går!! Og nå skal jeg prøve å få i meg noe mer enn kun koffein –  og så gleder jeg meg SYKT til å få kake seinere… Wohoooo 🤩

15 kommentarer
    1. Skulle gjerne sett på det tik-tok-greiene da, men må vel ha konto så… Men kos å komme til søstersen da 🙂 Lurt og koselig samtidig 🙂 Hyggelig med litt oppdateringer fra deg!

    2. Deilig å ta seg en tur til søstersen – og så får du feira minien din også! Tiktok har jeg aldri sjekka ut, så……. men jeg sniker rundt på instastory osv, så jeg følger jo litt med deg uansett! Kos deg masse nå, snupp <3

      1. Jaaaah, det var skikkelig kjekt å komme hit litt 😊 Nei Tiktok er nok ikke for alle – men greit å vite at du følger meg på de andre stedene, da ❤️ Takk for det, koser meg alt jeg kan 😉❤️Klemmerz

    3. Godt å komme til søsters 🥰😃
      Og det første bilder av deg = superfint 😊 Du kler briller 😊
      Kos deg og nyt varmen 🌞

    4. Så koselig å ha deg tilbake igjen på bloggen, selv om det bare er ukeblogging 😊 Så artig at du møtte Connie også. Jeg er jo på TikTok jeg og følger deg der. Har ikke helt slipt meg løs der enda, men vi får se hva jeg finner på etter hvert. Kos deg hos søster’n og ha en fin mandag, klem 🤗

      1. Takk for det 😊Ja det var skikkelig trivelig.
        Tiktok er jo litt spesielt da, men får med meg at du er innom og titter der 🥰 Takk-takk, og en flottersfin tirsdag til deg 😁😊 Klemmerz

    5. Veldig koselig med ny oppdatering fra deg i bloggen igjen! 🙂 Supert at du har så fine folk du kan campe hjemme hos, da! Og superspennende å høre om suksessen din på tik tok. Har ikke kommet meg dit enda… Nyt sommeren videre!!! 🙂

    6. Der var du, og varmt har du det. I år har været virkelig vært ulikt fordelt. Men du ser så fint ut, og den nydelige blomsten som sto utenfor døra di. Fine meldinger å få fra små munner <3. Jeg følger deg, om jeg får med alt gjør jeg sikkert ikke. Men syns du har en spennende reise for deg. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg