LATTERKRAMPE

Well boyz’n girlz…detta bare MÅTTE jeg dele..

Kom ut nå i mårres og skulle ta ut bilen – og belaga meg på litt måkking, sia veiskrapa nettopp hadde gått.. Men seriøst..haha..størrelsesforholdene ble ikke helt det samme som jeg trudde, da jeg så det på skrå fra 3 etg.

Æ grynna bokstavelig talt til knes!!

Og fikk totalt latterkrampe der ute i snyskavveln 🤣 Det endte faktisk med at eine naboen min som også var ute – som knapt nok hadde nikka til meg, begynte å storflire sammen med meg.. Yeppz, da gjorde jeg jaggu ei god gjerning også, sjøl om jeg lo så mye at jeg seriøst holdt på å pisse meg ut, hehe

Kom meg nesten ikke inn i bilen..

..så daaa var det bare å begynne å måkke, da..med (fremdeles) verdens minste, sammenleggbare skuffe..

..jauda..flire faktisk enda 🤪

11 kommentarer

Siste innlegg