LATMAKKEN LENGE LEVE

Det ble ikke den store aktiviteten på meg her på bloggen i går, men som planlagt dro jeg til go’venninna mi utpå dagen. Det vil si hun skulle ha bilen inne på en kontroll etter jobb, og siden det ville ta en times tid ble det til at jeg plukka henne opp utenfor verkstedet og så kjørte vi oss en (bildefri) tur rundt om i distriktet. Og etter det, bare fløy tida til det var sengetid og jeg gikk hjem..som naturlig nok i natt var rett utenfor hos henne og gubben.

Så gårsdagen var rimelig aktiv, tross alt. Men i dag har latmakken virkelig tatt bo i meg. Har vært våken i evigheter, men men klokka var sikkert nærmere 8.30 før jeg gadd å svinge beina over sengekanten.

Og siden jeg er godt kjent med det meste hos dem, inkludert koden for å få tak i nøkkelen til ytterdøra..

..tøfla jeg meg bort dit og brukte det flotte, helt nyoppussa badet deres til dagens mårrarutiner.

Deretter tusla jeg meg tilbake til mitt eget bo for å fikse meg mårrakaffe.

Og lenger er jeg ikke kommet. Jeg føler meg rett og slett sløv i dag, og tenker at det må være lov. Det har jo mer eller mindre gått i ett siden jeg kom nordover for (faktisk) en måneds tid siden. Den avstikkeren på ei lita uka til Finnmark, Finland og Sverige var gull verdt, men til og med der ble det en daglig evig fokus – og kamp – for å holde hjemmet mitt tørt. Nå håper jeg jo at vi endelig har fått bukt med alt, men realistisk OG skeptisk som jeg er, forventer jeg vel egentlig ikke fryd og gammen fremover.

Men akkurat nå, og resten av denna dagen akter jeg å la latmakken få slå seg løs. Både fysisk og psykisk. Så får jeg heller brette opp ermene og gjyve laus på livet igjen i mårra. LATMAKKEN LENGE LEVE!!!

Ha en nydeligvakker onsdag alle sammen ❤️

2 kommentarer
    1. Så lov til å ta verden helt i ro, tror en bare skal det slik inn i mellom. Håper virkelig dere har funnet løsninga på fukta, for det er ikke trivelig når det har pipla inn. Nyt dagen :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg