LANG MEN GOD

Heisann i kveldinga.. håper dere alle sammen har hatt en flott 17.mai, uansett hvor dere har vært og hva dere har gjort.
Som jeg nevnte i forrige innlegget, havna jeg i et 17.maitog blant bare fremmede på et totalt ukjent sted, da jeg tok meg en tur nedover Lofoten. Koselig det, sjøl om man bare kjørte bil da. Været var ikke det aller beste – og det liksom bare økte med dritværfaktor etter hvert som jeg kjørte. Nå er jeg jo over normalen glad i vind, så jeg stoppa både hist og her for å lufte både hau og hår.. men da jeg nærma meg hjemme igjen, måtte jeg gi tapt. Det blåste så mye når jeg skulle prøve å få tatt bilder, at det var klin umulig å holde kamera stødig.. så jeg juksa, og så verden fra innsida av bilen i stedet, hehe.

Når man ser på båten og bølgene, virker det ikke så ille – men tro meg, det var ille nok (I love it!! 😍)

Da jeg dro hjemmefra grytidlig i dag, var det enda helt ok vær. Null sol men opphold, så jeg fikk spist frokosten min bak i kassa på bilen.

Ellers har jeg bare surra og kosa meg, og tatt en del bilder – men de kommer i et senere innlegg.. er ALT for sliten akkurat nå til å gjøre noe som helst.
Etter hvert ut over dagen ble det da totalt slutt på alt som ligna godvær – i allefall der jeg befant meg. Til tider sludda det så mye at det var sørpe”slush” på både på frontruta og veien. Og da jeg nærma meg Kåringsfjellet på tur hjem, var det begynt å bli hvitt av nysnø hist og her.

Nå er jeg da hjemme igjen.. og det har vært en lang dag. Lang men god.. for jeg har sett og opplevd masse nytt, og sjøl om været har vært elendig til tider, så har jeg kosa meg.
Trur ikke det blir så mye mer bloggrelaterte ting på meg i kveld.. får heller se om jeg klarer å lese meg opp igjen i mårra 😊

Ha en fortsatt fin 17.maikveld.

11 kommentarer
    1. Oi, det var dårlig vær hos deg ja, men litt herlig det også om en ikke skal ut og gå i tog ihvertfall ☺️
      Vi har hatt et helt utrolig flott vær i dag i forhold til hvordan det har vært dem siste tida. 🙂 God klem ❤️

      1. Ja jeg misunte ikke de stakkars sjelene som var ute og gikk, akkurat. Men koselig var det 😊
        Godt at dere hadde en flott dag (har ikke fått lest meg opp på bloggen enda 🙈)
        Klemz🥰

    2. Ups, litt skitvær på slutten der, men de førte bildene var skikkelig stilige! Her i varmen var vi ganske så rolige på terrassen i dag, men i morgen er det planlagt soling på stranda 🙂

    3. Det var sannelig ikke det beste været hos deg.😅
      Ser ut til st dagen har vært fin tross alt.🇳🇴
      Koselig å kjøre seg en tur og se litt på feiringen. Litt dårlig timing med å havne midt i 17. mai-toget da.🇳🇴😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg