LANG MÅRRA

Skal ikke begynne dagen med negative uttalelser nå, men søtten også – i natt ble det ikke mange timene søvn. Har vært ei sånn der duste-natt, der man sover – men likevel kjennes det ut som om man er våken.. Skjønner? Og på toppen av alt, ble jeg lys våken før 5.30.. Blargh!!

Men ingen surking av den grunn.. Lå lenge å rulla under dyna, og spilte Facebook-spill…til jeg var nødt til å jumpe ut av loppekassa fordi naturen krevde sitt. Deretter var det å få satt moccamaster’n i arbeid..

..mens jeg tok meg en lang dusj for å vaske vekk ei uhøflig natt.

Og nå sitter jeg da atter en gang med mårrakaffen og koper ut av vinduet. Sjøl om det ikke er så innmari mye å se enda, for sjøl om jeg har hatt en lang mårra, har ikke dagen rukket å våkne helt enda.

Prøvde meg på et bilde av lyset på bordet som speila seg i ruta…meeen..det ble ikke heilt som jeg hadde tenkt, hehe..

Ha en flottersfin onsdag nå, da ❤️

 

20 kommentarer

Siste innlegg