KVALITETSTID & TODELT MÅRRA

Ok…det siste først…todelt mårra..vel, det er rett og slett fordi jeg ikke ble ferdig med å bøtte innpå mårrakaffe hos guttungen før han dro på jobb, og har nå vært å fått meg gratis påfyll som jeg nyter i bilen, mens jeg lurere på når og hvor veien går videre.

Første runde tok jeg da altså hos guttungen..

.. etter å ha sovet over på gjesterommet.

Søkke ta, det var kjekt å kunne bruke et bad med varmekabler, hihi.

Ellers var dagen sammen med han i går veldig trivelig. Vi starta med å lage oss litt middag..det vil si han smårydda mens jeg kokkelerte.

Etterpå hjalp jeg kar’n med å sjaine leiligheta litt..og rydde ut ting & tang av noen esker som bare har stått og tatt opp plass.

Og på kvelden..etter en velfortjent og aldeles herlig dusj, satt vi bare å gløtta litt på tv og skravla ❤️

Men nå er da kvalitetstida med han over for denne gangen..og jeg funderer som sagt på “hva nå?”

Ha en nydeligvakker torsdag, folkens 🥰 og en liten mårra-tok finner dere HER.

4 kommentarer
    1. Å, så koselig med kvalitetstid med sønnen, koselig å lese om. Da går veien videre for deg, følger deg på tiktok, men ikke så flink til å kommentere der. Men det er spennende å følge med hvordan det går og hvor du drar. Du må ha en riktig fin torsdag. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg