KVALITETSTID OG ADVENTSPYNT

Da er jeg tilbake hos go’venninna etter å ha tilbrakt ettermiddagskvelden sammen med guttungen. Fy pokker så godt det var å se han igjen. Greit at det ikke er SÅ himla lenge siden i den store sammenhengen, men det er rart med detta mammahjertet da.

Han henta meg etter jobben, og etter et lite stopp for å hente litt take-away (som jeg glemte å ta bilde av) har bare kosa oss. Starta med å spise mens vi titta på en serie, deretter ble det pynting til advent.

Bare tenninga av stjernene som gjenstår.

Det var veldig koselig å være sammen med han å pynte, særlig siden jeg ikke har mulighet til å pynte noe særlig hos meg sjøl. Og så planla vi jula litt, for jeg skal feire den sammen med han – og DET gleder jeg meg sykt til 🤩

Ha en nydeligvakker kveld videre alle sammen ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

5 kommentarer
      1. Jeg syns jo også at han har det koselig, og får si takk på hans vegne 😊 Ja det blir kjekt å være der, så slipper han også å sitte alene på julaften ❤️ God lørdag til deg også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg