KUNSTEN Å KOMME TIL HEKTENE

God formiddagsmårra alle sammen. Beklager at jeg har vært fraværende med kommentarer og svaring det siste døgnet, men gårsdagen ble jaggu noe for seg sjøl. Først bruke jeg jo store deler av mandagen til å pusle litt inni bilen som nå skal bli min nye hybel. Deretter dro jeg jo tilbake til go’venninna og etter innlegg nummer 2 i går var planen å lage meg litt mat. And that’s that!! Jeg laga meg ei skive med bacon og egg – og ble sprekksjuk – igjen. Og atter en gang må jeg ile til å si at min allergi går IKKE på bestemte typer mat, men er ei bivirkning etter den Gastric Bypass’en jeg hadde for over 10 år siden. Jeg tåler normalt sett alt – men kan også like fort få kraftig reaksjon på alt. Som i går. Ble så dårlig at jeg la meg klokka 20.00…og kom meg ikke ut av senga igjen før over 7 i mårres.

Men altså..i dag er formen mye bedre..og siden det for første gang på lenge er et nydelig vær i dag, satte jeg meg bak rattet før klokka var bikka 8 – og akkurat nå har jeg en liten minipause ute i frisk luft utenfor bilen.

Jeg var innom en butikk på tur ut av byen for å snoke i billigdisken, og der var heldig og fant meg en Starbuckskaffe..yummii.

Og hvorfor er dette innlegget om kunsten å komme til hektene? Enkelt..fordi for meg er dette den definitivt en av de beste måtene å komme til hektene igjen. Noen lurer nok på hvorfor jeg ikke er ute og trasker i skauen, siden jeg tross alt er et friluftsmenneske? Vel, det er flere grunner til det.

1…æ hater sny!!!!!

2…æ hater fremdeles sny!!!!

Men ellers går det mye på det som jeg har snakka om så mange ganger før – jeg slapper sinnsykt av når jeg er bak rattet, og etter ei halv evighet med opp & nedturer, dritvær og dårlig søvn, er dagen i dag og det å kunne kjøre langtur i strålende sol rett og slett balsam for sjela.

Ha en flottersfin dag da alle sammen ❤️ CU L8R

Litt mårrabubbel på TikTok finner du HER

4 kommentarer

Siste innlegg