KRANGLEVORN KROPP

Jeg er jo – som de fleste som kjenner meg veit – en som liker å være i fysisk aktivitet, og som har en tendens til å fyke høyt og lavt og rundt omkring. Men de fleste – ikke minst jeg selv, har en tendens til å glemme at det er faktisk en grunn for at jeg er uføretrygda..og i dag har det vært en sånn dag der jeg har blitt påminnet det – til gangs.

Starta dagen med å bruke ei halv evighet bare for å komme meg ut av senga og få rettet ut ryggen såpass at jeg klarte å komme meg på badet. Og etter å ha subba rundt ei stund i slow motion, med ei kroppsholdning som kunne gitt meg tittelen “Formann av Rullatorens Venner”, ble kroppen heldigvis litt mykere og jeg fikk starta kaffetrakteren og laga meg mitt daglige knekkebrød med kaviar & egg. Så, etter å ha fortært siste rest av mårrakaffe, mens jeg skravla med søstersen på telefonen, bestemte jeg meg for å dra en liten tur ut for å lufte hauet. Var egentlig ganske optimistisk, og tenkte at jeg skulle trø meg en tur på et lettgått fjell – men den forgrømmade skrotten begynte å krangle igjen, allerede før jeg kom meg ned til bilen..og etter å ha vært en snartur innom en butikk, innså jeg at jeg skulle bare glemme å leke fjellgeit i dag..

Derfor (for æ nekta å sitte heime å surke og synes synd på mæ sjøl) bestemte jeg meg for å kjøre en liten tur i nærområdet, og prøve å ta litt bilder istedet..og her er litt av “fangsten” 😉😊

Og nå blir det sofatjeneste resten av dagen – mens jeg krysser fingre og tær for at mårradagen blir bedre 😉

4 kommentarer
    1. Får virkelig håpe at morradagen blir bedre, Helene! Men – det var flottanes bilder du fikk på fangst-turen din! God bedring – og klemmer <3

    2. en nydelig vinter ,er så vakkert nå med frost,farger og snø hos noen av oss ,godt du greidde å kjøre en liten tur ,så håper vi på en bedre dag i morgen ,det er viktig å ta hensyn til kroppen når den gir beskjed

    3. Fine bilder fikk du,så det var lurt med en biltur. Nei, ikke aller dager er som de skal. Men du er flink til å gjøre det du kan for å lage deg en fin dag. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg