KOZEMOZE-DAGEN

Kan ikke skryte på meg at det skjer så veldig mye spennende i livet mitt om dagan…for å være ærlig, så er det så lite futt & fart for tida, at det nesten er liv laga for å gro mose på både det ene og det andre her 🤔

Men i går (lørdag) hadde jeg en supertrivelig dag sammen med søstersen og minien.

Hun laga trolldeig, og så hadde vi ei skikkelig kosestund rundt kjøkkenbordet, med stor kreativitet – til tonene av god, gammeldags julemusikk..

..og så sneik det seg jaggu inn pepperkaker også under veis 😉

Og til middag, heiv jeg meg rundt og laga pølsepizza til oss.

Og på toppen av alt, fikk jeg med meg sola som tittet innom, og spredte et gyllent, vakkert lys over åkeren bak huset til søstersen 😍

Ikkje stort anna å si, enn fiiiiiiine dagen ❤️

 

4 kommentarer
    1. Koselige bilder da. Ja, det er godt å kose seg litt i hverdagen. Jeg har kjøpt pepperkaker i boks og de smakte godt allerede i november. Ha en fin ny uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg