KOSELIGE TORSDAGSPLANER

Titt-tei alle sammen.. og god torsdag. Heldigvis er ikke alle dager (eller netter) like, og i natt har jeg hatt ei ganske god natt. Det resulterte i at jeg har hatt en veldig trivelig mårra her med kaffekoppen. Dagens første runde med mårrakaffe ble tatt ute i frisk luft mens jeg titta på den (nesten) fulle månen.

Deretter tok jeg runde nummer to inne med levende lys og dempet bakgrunnsmusikk mens jeg laga dagens romjulskoz med Rudolf på TikTok.

Ellers har jeg veldig koselige torsdagsplaner her. Jeg og brorsan skal nemlig kjøre en dagstur til øya og sjekke tingenes tilstand både i huset og på kirkegårdene. Sistnevnte er i flertall, fordi mora vår ligger på den ene og faren min på den andre. Så da blir det en liten tur innom begge.

Skal prøve å huske på og ta noen bilder i løpet av dagen, sånn at jeg kanskje klarer å få posta et lite innlegg fra turen i løpet av ettermiddagskvelden – eller i mårra tidlig.

Ha en riktig flottersfin dag da alle sammen ❤️ CU L8R

6 kommentarer

Siste innlegg