KOSELIG UKESLUTT

Ny dag og ny uka igjen..og jeg er veldig spent på hva denna uka vil bringe. Forrige uke var nemlig utrulig bra, og jeg kjenner at det er veldig godt å være på en så god plass i livet som jeg er nå.

En av tingene jeg har gjort var å få enda et nytt punkt på sommerlista mi.

Etter en sykt trivelig gårdag som jeg nok vil fortelle mer om etter hvert, endte det nemlig med at jeg og bålmannen avslutta kvelden med å ligge på rygg i gresset (ok, på ei matta i gresset fordi det var vått) og titta på skyene.

De skyene var ikke SÅ samarbeidsvillige, da.. men vi fikk nå sett mange rare og fine formasjoner likevel – fra ekornrotten Scrat og nøtta hans fra Istid-filmene, til det grønne “klump-monsteret” Slimer fra Ghostbuster. Rett og slett kooooselig avslutning på uka, altså.

Ha en riktig flottersfin dag da alle sammen.. skal prøve å komme innom her i allefall en liten tur til i dag.

4 kommentarer
    1. Ja tenkt at juni er historie allerede, og en helt ny måned med blanke ark ligger foran oss 😉 Jeg har igjen å spise sommerens første softis, men det kommer nok til å skje denne måneden tenker jeg. Ønsker deg en fortsatt fin mandag, klem 🤗

      1. Ja det er helt sprøtt faktisk at det er juli alt.
        Har spist en softis tidligere i år, men ikke i sommer.. så den må vel komme på plass på lista snart, hihi 😁
        Tusen takk for det 🥰 Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg