KOS OG KUNST

I dag er det atter en rolig dag for denna tøtta. Søstersen har hatt en del å gjøre, men det har vært ting som jeg ikke har kunnet være behjelpelig med – som å rekke en legetime. I går – for de som leste forrige innlegget mitt – sa jeg at minien & mammaen dreiv å bakte muffins.. Vi fikk selvfølgelig smake både jeg og søstersen også, og gjett om de var gode.

Så det var bare kos i går. Jeg nevnte jo også at jeg hadde tatt opp akvarellmaling etter inspirasjon fra kunstnersøstrs..og sånn ble mitt aller første forsøk på å male ei solsikke.

Skal innrømme at jeg har fått litt (kunstner)blod på tann, og malte meg et testbilde med den fineste skapningen jeg veit..

Alle som kjenner meg veit at jeg ELSKER jo øyenstikkere ❤️ og det var skikkelig skjitartig å male den testen..så disse blir det flere av.

Nå er det straks middagstid her, så ha en nydeligvakker ettermiddag og kveld da, folkens.

Link til den siste TikTok’n finner du HER

 

 

13 kommentarer
    1. Du er skikkelig flink så det der må du gjøre mer av.🤗👍🏻
      Koselig at du har tatt opp malingen igjen.👍🏻👏🏻
      Muffinsen så veldig god ut.🤩
      Nyt kvelden!🍂

    2. Nææi, så fine bilder, likte spesielt godt solsikken. Øyenstikkere er jeg redd, de setter igang fryktfølelsen i meg. Tegn og mal mer <3

    3. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det heter “øyenstikker” på norsk, det høres jo bent frem farlig ut, men de er jo både vakre og harmløse (for mennesker) skapninger. Det engelske navnet “drageflue” virker mer verdig. Uansett, det er etter min mening veldig positivt at folk utforsker sine kunstneriske sider. Det er en helt egen tilfredsstillelse når man føler seg fornøyd med det man får til slik sett.

      1. Veit du, jeg er helt enig. Skjønner jo at navnet var berettiget før folk visste bedre, men det er sabla urettferdig mot “dragefluen”
        Og ja, det er veldig positivt å utforske og få utløp for kreativiteten sin 😊

      1. Ja det var skikkelig gøy å ta det opp igjen etter alle disse årene 😊 Bytta det jo også ut med andre hobbyer.. Alt til sin tid, tenker jeg ☺️
        Takk, og en riktig nydelig dag til deg også 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg