KOMPIS-KOS

Jepp..i dag har jeg hatt en skikkelig trivelig kompis-kos dag. Nevnte i et tidligere innlegg at jeg i ettermiddag skulle å besøke han kompisen min som jeg var på roadtrip sammen med i vår. Han er en sånn person som liker å ha det ryddig rundt seg, og samle på litt spesielle ting. Jeg bare elsker en del av pynten han har på veggene.

Det er bestandig kos å være på besøk hos han, og i dag hadde han virkelig hevve seg rundt og diska opp med skikkelig kaffekos.

Nam!! si bærre æ..

Dessverre ble besøkstida litt amputert, for jeg måtte en tur over til nabokommunen igjen. Hva jeg skulle der? Vel, i utgangspunktet kun å hente en pakke, og levere noen gardiner til brorsan… men som vanlig ble ikke ting helt som planlagt. Hva som skjedde, får dere vite i mårra…for NÅ skal jeg kose meg sammen med guttungen resten av kvelden ❤️

CU L8R

4 kommentarer
    1. Kul pynt på veggene til kompisen din 🥰 Det var jammen litt av en oppvartning, og så koselig. Ønsker deg en riktig god onsdagskveld, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg