KNAPT HALVANNEN TIME IGJEN

Mårn der, folkens..hadde egentlig ikke tenkt å komme innom her før etter legetimen min i dag. Tenker at det skjer jo ikke SÅ mye i detta livet mitt akkurat. Men – her er jeg da likevel.

I skrivende stund er det knapt en og en halv time igjen til jeg skal la doktermannen få herje villmann med denna (som i dag føles som) huinngamle skrotten fra før første verdenskrig…minst! Og ja, jeg gruer meg faktisk.. ikke for hva han finner ut, men fordi psyken min akkurat nå om dagene er på det nivået at jeg har bare lyst til å løpe skrikende vekk fra ukjente folk og folkemengder.

Ellers er det ikke mye som skjer, som sagt. Fikk henta hjemmet mitt i går, og det var vel tørrere nå enn det noen sinne har vært, for enkelte av platene har faktisk trekt seg fra hverandre og dannet sprekker. Siden energinivået mitt var som det var i går, var jeg ikke mye motivert til å gjøre noe fornuftig. Men fikk i alle fall hatt Butyl på de plassene jeg mener er verstingene med tanke på vann som vil sildre og dryppe.

Forhåpentligvis vil det tørke såpass raskt at jeg kan hive meg rundt og male også snart.

Ha en nydeligvakker mandag folkens ❤️ og ei riktig god, ny uka.

Og nå ligger en ny TikTok HER

6 kommentarer

Siste innlegg