KLAR FOR EN NY DAG

God langt på dag alle sammen. Som jeg så vidt nevnte i det innlegget HER i går, så pakka jeg i bilen og satte kursen mot han bålmannen min.. som jeg har nevnt tidligere så bor vi jo i samme kommune, men han bor likevel temmelig langt unna.. så enten må jeg ta ferga – eller kjøre sånn ca halvannen time. Gjett hva jeg gjør? hehe. Selvfølgelig kjører jeg. Noe dere kanskje skjønte av det innlegget jeg da refererte til over her.
Og nå er jeg da her. Det ble en koselig ettermiddag og kveld i går, og nå er vi klar for en ny dag her. Frokosten er fortært og ute er det et strålende vær. Høns & hane spankulerer rundt og koser seg på sin måte, og et eller annet sted surrer det noen katter rundt også. Ikke det verste scenarioet for en ny dag da.

Ha en riktig flottersfin dag da alle sammen der ute CU ❤️ L8R

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg