KAOS

Mårnings folkens..og god lørdag. Som jeg skreiv i går kommer det til å gå veldig opp og ned med blogginga fremover – men tenker at så lenge jeg orker å løfte hendene, holde i telefonen og skvise frem noen ord, kan jeg like godt poste det. Så får det heller være stille når jeg er totalt tom i hodet.

Dagen i dag starter med et eneste stort kaos her, og frokosten blir nå inntatt i temmelige tomme omgivelser.

Har dratt frem alt jeg eier som skal kjøres til øya etterpå.. IKKE møbler unntatt ei bokhylle og et par, tre små bord da jeg altså leide møblert her..men alt av klær, kopper og kar.

Så nå er det bare å få stua alt inn bak i bilen da..og suse avsted for å hente brorsan og hengeren hans – er jo nemlig den stolte eier av en liten fryseboks som jeg arva for noen måneder siden, og den må nesten henge på slep. I tillegg er det litt småtteri som ellers kan hives på hengeren, som tørkestativ, gardintrapp o l.

Juppziyeppz og snart VROOOM! CU L8R.

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

8 kommentarer

Siste innlegg