KAN DET BLI MER PERFEKT?

Ok, det er jo selvfølgelig opp til øyet som ser… men for meg kan livet knapt bli bedre. Det klaffa så innmari godt med lokasjon og vær, at i natt blir soverommet mitt på utsida av camper’n..

..og kjøkkenet havna noen meter bortenfor. Karbonade til kvelds i dag .

Ellers må jeg bare beklage, men jeg kommer til å totalt underprioritere lesing/kommentere bloggen i dag også. Denna kvelden vil jeg NYTE – ikke sitte med nesa nedi telefonen.

Ha en nydeligvakker kveld folkens ❤️ og så ligger det en TikTok fra i kveld HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg