KAKE-KOS & HUSARBEID

Da er jammen denna dagen også snart over..i alle fall for Yours Truly. Akkurat nå sitter jeg inne hos søstersen og koser meg med nystekte brownies som eldste dattera hennes & minien har baka. Nyyydelig!

Ellers kan jeg ikke skryte på meg å ha gjort så veldig mye fornuftig i dag. Det slo jo om på været i natt, så i dag har det vært bare grått, rått & vått ute..ikke inspirerende for fysisk utfoldelse i det hele tatt. Men jeg har gjort litt husarbeid, for jeg har hatt den våte madrassen, dyna og putene mine inne hos søstersen og fått tørka det og lagt på nye sengklær. I tillegg har jeg vaska og tørka opp det vannet som lå i kriker og kroker under sengebunnen. (nei, veggan er ikkje rosa, det er lampelyset som var rødt akkurat da æ tok bilset)

Og nå er det snart på tide å tusle hjem igjen. Se litt på serien jeg holder på med på HBO og etter hvert krype til køys…i ei rein, tørr seng. Oh lykke!

Ha en flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

9 kommentarer

Siste innlegg