KAFFE PÅ VERANDAEN

Etter den supertrivelige turen sammen med go’venninna tidligere i dag, endte det opp med at jeg “flytta” til ho for ei stund. Hun er nemlig gubbefri hele neste uke, og argumenterte med at var jeg sammen med henne, fikk jeg både selskap og muligheta til virkelig å slappe.. Hun er nemlig utrulig snill og flink til å ta vare på meg.

Så etter en liten tur innom leiligheta mi for å hente ting & tang jeg kan få bruk for de nærmeste dagene, dro vi hjem til henne.. Og ikke lenge etterpå melda søstera hennes – som bor 2 steinkast unna – og lurte på om hun (vi – men det visst ikke ho da) ville ta en kaffe på verandaen, før hun la seg. Hun jobber som nattevakt på samme sykehjemmet som jeg jobba for tidligere – og da er det jo litt viktig å få sove seg opp før vakta starter.
Og kaffe på verandaen ville go´venninna ha..og selvfølgelig jeg også – så da tok vi kaffekoppene med oss og tusla oss de to steinkastene opp.

Et nydelig vær fremdeles – meeeen..nok snø å ta av, da..
Sykehjemmet jeg snakker om i bakgrunnen – og huset til venninna mi foran i bildet.

..tja..kanskje liiitt mindre på andre sida av fjorden..eeeh..nei egentlig ikke..

Det var supertrivelig å skravle litt med søstersen til venninna.. er ei stund sia sist. Og mens vi satt der, kom den nesten 14 år gamle pusegutten demmes – Brutus – også kalt Bibbi – å nysja litt på hva vi holdt på med.

Og nå er vi tilbake hos venninna – som har gjort sitt ytterste for å skjemme meg bort.. pølse & egg på brødskive..nammmmm 😍

7 kommentarer
      1. Ja det kjennes veldig godt å ha fått muligheta til å få både selskap og hjelp noen dager nå 😊
        Og kaffemøtet var superkoselig..
        Takker for det, og en riktig fin søndagskveld til deg også ❤ Klemz

    1. Å så koselig – ho venninna di er skikkelig gull! Kos deg og nyt – hyggelig å bli tatt litt vare på akkurat for tida da! Klemmer i massevis <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg