JULEBORD & 331-SKVADRON

I dag har jeg hatt atter en skikkelig flott dag på jobb. Heldigvis for meg, var kollegaen min i dag, liiiitt mer opplyst enn det jeg kan skryte av å være..så vi fikk med oss det flotte synet av 331-skvadron, da de kom flyvende inn over Harstad for å ønske God Jul – før de suste videre 😊

På tur inn mot byen..ca midt i bildet..

Ikke de beste “tatt-i-full-fart” bildan, men..stilig formasjon, da..

..snakk om stålkontroll på flyvinga.. 😍

Vil du se litt mer fra turen deres over byen min, finner du det i linken under

God Jul fra Luftforsvaret

Ellers har vi klargjort og ordnet til, for at de skal ha julebord i dag. Og det betydde pynting av både beboere og spisebord.

Jeg liker jo å være litt kreativ av og til, så jeg bretta servietter..

Som kollegaen min brukte, da hun dekka bordet. Syns vi jobba som et godt team 😉

Dessverre var det dagvakt på meg, så det ble ikke mye smaking på julematen for denna førkja..meeen..det var belønning nok, bare det å få se den flotte, festpynta bonusfamilien min, som gleda seg til sosialt samvær 😊❤️

 

5 kommentarer
    1. Fikk sett mange bilder og film av «julestjerna», men de kom aldri helt hit. Vakker pynting, men synd du missa maten. 🤗

      1. Ja de skulle vel bare til Bodø..så da ble det litt “ute av kurs” i forhold til deg.. Takk for det 😊 Og det går heilt bra uten den maten..blir sikkert nok av sånt de neste ukene 😉😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg