JULAFTEN I MAI

Vet ikke om det er noen som husker at jeg sa jeg skulle å hente ut noen pakker på posten når jeg var i byen sist? I alle fall.. TA-DAAAA!! 3 pakker var kommet i mitt navn, fra ei vilt fremmed tøtta.

Det var nemlig ei som hadde fått med seg at jeg liker å drive med håndarbeid, men svært sjelden har råd til å kjøpe hverken garn eller andre ting. Så hun ønsket å sende meg garn og tøy hun hadde liggende, fordi hun var slutta å være aktiv med pinner og symaskin selv. Det takka jeg svært gjerne ja til – og her ser dere hva jeg fikk. To esker garn og ei med tøy.

Det var så utrulig mye flott der, bl.a et helt plastnett med tynn merinoull i fine farger – evig nok til å kunne strikke meg sjøl en genser. Så gjett hvem som skal begynne å leite mønster bare jeg er ferdig med å flytte.

Snakk om julaften i mai, altså ❤️

Ligger en liten snutt på TikTok da jeg åpna pakkene. Den kan du se HER.

7 kommentarer

Siste innlegg